Dansomanie Index du Forum
Connexion S'enregistrer FAQ Liste des Membres Rechercher Dansomanie Index du Forum

Message to our Japanese friends - Earthquake

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Dansomanie Index du Forum -> ダンソマニ 日本語バージョン- Dansomanie en Japonais
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
haydn
Site Admin

MessagePosté le: Ven Juil 31, 2026 8:59 am    Sujet du message: Message to our Japanese friends - Earthquake Répondre en citant

Dear Japanese friends of Dansomanie

I hope that you and your relatives are all well after the massive earthquake that hit Japan a couple of days ago. We all here in Europe have a though for you.

[Pease Mizuko, could you translate this into Japanese?]

mizuko

MessagePosté le: Dim Aoû 02, 2026 8:01 am    Sujet du message: Re: Message to our Japanese friends - Earthquake Répondre en citant

Cher haydn,

Merci beaucoup pour votre gentil message.
Thank you so much for your kind mssage.

Haydn さんから、熊本の地震へのお見舞いのメッセージをいただいておりますので、まずは日本語に翻訳します。

haydn a écrit:
Dear Japanese friends of Dansomanie

I hope that you and your relatives are all well after the massive earthquake that hit Japan a couple of days ago. We all here in Europe have a though for you.

[Pease Mizuko, could you translate this into Japanese?]

日本のダンソマニメンバーのみなさんへ

数日前日本で大きな地震がありましたが、あなたとご家族・ご親戚のみなさんがどうか全員無事でありますように。ヨーロッパにいる私たちみんなが、あなた方に思いを寄せています。

Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
mizuko

MessagePosté le: Dim Aoû 02, 2026 8:39 am    Sujet du message: Répondre en citant

Cher haydn,

Merci encore pour votre message aimable et chaleureux.

Tokyo se trouve à environ 900 kilomètres de Kumamoto, où le tremblement de terre. Ni moi ni personne autour de moi, y compris mes collègues, n’a été touché par ce tremblement de terre, mais je suis les mises à jour dans les actualités et je garde les personnes sur place dans mes pensées.

J'espère que tous les lecteurs de Dansomanie au Japon sont sains et saufs et se portent bien. J’adresse mes sincères pensées et ma profonde sympathie à ceux qui ont été touchés. J’espère que la vie normale reviendra bientôt.

Dear haydn,

Thank you again for your kind and warm message.

Tokyo is about 900 kilometers away from Kumamoto where the earthquake hit. Neither I nor anyone around me, including my colleagues, was affected by this earthquake, but I’ve been following the updates in the news and keeping the people there in my thoughts.

I hope that all the readers of Dansomanie in Japan are safe and well. To those who have been affected, I would like to offer my heartfelt sympathy. I hope daily life will return as soon as possible.

Haydn さん

温かいメッセージをありがとうございます。

地震が起きた熊本は東京から約900キロ離れています。私も私の周り、会社の同僚含め、被災している人はいないのですが、ニュースなどで状況を見聞きし、被災地の方々に思いを寄せています。

日本のダンソマニ読者のみなさん全員が無事で安全であることを願います。
被災した方々には心よりお見舞い申し上げます。少しでも早く日常が戻りますように。

Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Dansomanie Index du Forum -> ダンソマニ 日本語バージョン- Dansomanie en Japonais Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: